Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie oraz korzystania z naszych usług. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie - zadzwoń na naszą infolinię pod nr telefonu 22 133 98 98 lub napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego


 

Jak to działa?

Kupujesz wybrany Pakiet na stronie sklepu. W ramach zakupionego Pakietu firma Horizon Personal Care sp. z o.o. lub Partner (Grupa Luxmed) zobowiązuje się do świadczenia wymienionych w Pakiecie usług w okresie 365 dni (lub innym wskazanym podczas aktywacji) od nabycia pakietu.


 

W jaki sposób mogę korzystać z usług?

W przypadku chęci skorzystania z naszego Pakietu Serwisowego należy zadzwonić pod numer 22 133 98 98 i złożyć zlecenie na wykonanie usługi. Możesz również zalogować się do swojego konta na www.hpc24.pl i samodzielnie dokonać na przykład rezerwacji terminu serwisu.

W przypadku Pakietów Medycznych w celu umówienia wizyty należy skontaktować się z infolinią LUXMED lub zarezerwować wizytę przez Portal Pacjenta na www.luxmed.pl


 

W jaki sposób rozliczam się za usługę?

Wszystkie rozliczenia realizowane są bezgotówkowo (przelewy, karta płatnicza, debetowa, kredytowa). Przegląd planowany (np. wymiana oleju, rozrządu, etc… ) czyli w przypadku gdzie wiesz co trzeba zrobić (np. zgodnie z zaleceniami producenta samochodu) Twój opiekun przygotuje kosztorys i skontaktuje się z Tobą w celu omówienia czynności serwisowych, niezbędnych części, daty i miejsca serwisu. Może się okazać, że będziesz mieć do wyboru części tańsze lub droższe – to będzie dobry moment, żeby o tym porozmawiać i dokonać wyboru. Następnie otrzymasz kosztorys z ceną do akceptacji. W przypadku potwierdzenia – zostaniesz przekierowany na stronę do zrealizowania płatności (np.: Przelewy24) gdzie będziesz mógł zapłacić. Kolejny krok to wizyta w serwisie i wykonanie przeglądu. Awaria samochodu czyli coś, czego nie da się zaplanować - w pierwszej kolejności dzwoniąc do swojego Opiekuna zostaniesz poproszony o podanie okoliczności i objawów wystąpienia awarii. Twój Opiekun na podstawie podanych przez Ciebie szczegółów zdecyduje, czy możesz jechać, czy niezbędne jest holowanie (holownik / laweta). Dbamy o Twoje bezpieczeństwo! Jeżeli posiadasz w swoim Pakiecie Assistance24 to nic nie zapłacisz (do 150km holowania). Jeżeli nie posiadasz Assistance24 to przez telefon od razu dowiesz się jaki będzie koszt holowania. Jeżeli zaakceptujesz – możesz zapłacić on-line. Holownik zawiezie Twój samochód do uzgodnionego warsztatu lub w inne wskazane przez Ciebie miejsce. Diagnostyka awarii oraz naprawa czyli jeżeli będziesz chciał naprawić samochód - w pierwszej kolejności musisz umówić się do serwisu – możesz to zrobić przez portal HPC24.pl (po zalogowaniu się do swojego konta) lub dzwoniąc na naszą infolinię pod nr telefonu 22 133 98 98. Twój opiekun zaproponuje datę i miejsce wizyty podczas której mechanik będzie w stanie zdiagnozować problem oraz zamówić części. Efektem pierwszej wizyty będzie wstępny kosztorys po opłaceniu którego serwis zamówi części. Twój Opiekun skontaktuje się z Tobą i umówi kolejną wizytę - naprawczą.


 

Czy z HPC24 naprawdę jest taniej niż w Autoryzowanym Serwisie?

Tak. Różnice w cenie mogą wynosić do -40% a w niektórych przypadkach – nawet więcej. Skąd to wynika? Współpracujemy z dwoma największymi importerami części zamiennych w tej części Europy – w związku z tym otrzymujemy części bez marż pośredników (hurtowni, sklepów). Części dostarczane są bezpośrednio do naszych serwisów gdzie mechanik dokonuje wymiany. Poza tym w ramach naszych umów Partnerskich współpracujemy z ponad 1000 warsztatów w całej Polsce – zapewniamy tą samą stawkę za roboczogodzinę w każdym warsztacie poza ASO. Jeżeli będziesz chciał skorzystać jednak z Autoryzowanego Serwisu to również będziemy w stanie zaoferować konkurencyjną ofertę – również z ASO mamy podpisane stosowne umowy z wynegocjowanymi  specjalnymi warunkami specjalnie dla Klientów HPC24!

Przykład:

Skoda Octavia II 2007 CFHC 2.0 TDI 16V:

  • Przegląd planowany – OT przy 90 tys. km
  • Olej 5w30 Castrol
  • Filtr oleju OE ASO
  • Filtr przeciwpyłkowy (kabinowy) OE ASO
  • Filtr Powietrza OE ASO
  • Filtr Paliwa OE ASO
  • Robocizna 2h

Cena wg ASO: ok. 830 zł z VAT

Cena z HPC24: ok. 430 zł z VAT

Dzięki nam właśnie zaoszczędziłeś 400 zł!


 

Jak zapłacić za zamówienie?

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line)
  • płatność kartą płatniczą lub kredytową (on-line)

 

Co w przypadku jeżeli do mojego samochodu pasują części różnych producentów (np. klocki i tarcze hamulcowe)?

W przypadku gdy jest kilka wariantów części (np. tańsze lub droższe) Twój Opiekun skontaktuje się z Tobą i poinformuje o opcji wyboru. Może się również zdarzyć, że dana część występuje w kilku wariantach (np. trzech) i nie ma możliwości zdalnie dopasować do danego modelu pojazdu – wtedy wyślemy do serwisu 3 warianty części a mechanik na miejscu dobierze właściwą. Nie ponosisz dodatkowych kosztów - serwis odeśle te części, które nie pasowały.


 

Jaka jest sieć serwisów / gdzie znajdują się serwisy HPC24.pl?

Na dzień dzisiejszy dysponujemy siecią 936 stacji serwisowych przygotowanych do obsługi flot biznesowych. Link do mapy: Mapa Serwisów Partnerskich HPC24


 

W jaki sposób rozliczam się z HPC24 za wykonane czynności serwisowe?

Wszystkie rozliczenia realizowane są bezgotówkowo (przelewy, karta płatnicza, debetowa, kredytowa).

  • Przegląd planowany (np. wymiana oleju, rozrządu, etc… ) czyli w przypadku gdzie wiesz co trzeba zrobić (np. zgodnie z zaleceniami producenta samochodu)
    • Twój opiekun przygotuje kosztorys i skontaktuje się z Tobą w celu omówienia czynności serwisowych, niezbędnych części, daty i miejsca serwisu. Może się okazać, że będziesz mieć do wyboru części tańsze lub droższe – to będzie dobry moment, żeby o tym porozmawiać i dokonać wyboru. Następnie otrzymasz kosztorys z ceną do akceptacji. W przypadku potwierdzenia – zostaniesz przekierowany na stronę do zrealizowania płatności (np.: Przelewy24) gdzie będziesz mógł zapłacić. Kolejny krok to wizyta w serwisie i wykonanie przeglądu.
  • Awaria samochodu czyli coś, czego nie da się zaplanować.
    • W pierwszej kolejności dzwoniąc do swojego Opiekuna zostaniesz poproszony o podanie okoliczności i objawów wystąpienia awarii. Twój Opiekun na podstawie podanych przez Ciebie szczegółów zdecyduje, czy możesz jechać, czy niezbędne jest holowanie (holownik / laweta). Dbamy o Twoje bezpieczeństwo! Jeżeli posiadasz w swoim Pakiecie Assistance24 to nic nie zapłacisz (do 150km holowania). Jeżeli nie posiadasz Assistance24 to przez telefon od razu dowiesz się jaki będzie koszt holowania. Holownik zawiezie Twój samochód do uzgodnionego warsztatu lub w inne wskazane przez Ciebie miejsce.
  • Diagnostyka awarii oraz naprawa czyli jeżeli będziesz chciał naprawić samochód.
    • W pierwszej kolejności musisz umówić się do serwisu – możesz to zrobić przez portal HPC24.pl (po zalogowaniu się do swojego konta) lub dzwoniąc na naszą infolinię pod nr telefonu 22 133 98 98. Twój opiekun zaproponuje datę i miejsce wizyty podczas której mechanik będzie w stanie zdiagnozować problem oraz zamówić części. Efektem pierwszej wizyty będzie wstępny kosztorys po opłaceniu którego serwis zamówi części. Twój Opiekun skontaktuje się z Tobą i umówi kolejną wizytę - naprawczą

 

Czy dostanę kosztorys do akceptacji?

Tak. Każdorazowo przed podjęciem jakiejkolwiek czynności wystawiany jest kosztorys do akceptacji. Jeżeli się zgadzasz z zakresem prac i ceną – zostaniesz poproszony o uregulowanie płatności. Jeżeli nie – po prostu odrzucasz kosztorys (po zalogowaniu się do swojego konta lub w trakcie rozmowy ze swoim Opiekunem).


 

Co się dzieje w przypadku, kiedy nie zaakceptuję kosztorysu?

Nic. Po prostu odrzucasz kosztorys i w zależności od potrzeb – możesz poprosić o zmianę (np. tańsze / droższe części) lub odrzucić bez podawania przyczyny.


 

Czy HPC wystawia jedną fakturę za wszystkie wykonane usługi?

HPC wystawia fakturę raz w miesiącu (zbiorczą dla każdego Klienta – z rozpisaniem czynności serwisowych).


 

Dlaczego muszę zapłacić zanim usługa zostanie wykonana?

Dla własnego bezpieczeństwa i pewności, że cena nie ulegnie zmianie (np. nieuczciwy mechanik, potencjalne oszustwa w serwisach - naciąganie na dodatkowe czynności serwisowe, obrót używanymi częściami zamiennymi). Wszystkie naprawy wykonywane są zgodnie z wytycznymi technologicznymi producentów pojazdów, więc jesteśmy w stanie przewidzieć ile czasu i jakie części są niezbędne do zrealizowania Twojego zlecenia (czas i części wyliczane są na podstawie oprogramowania o nazwie „Repair and Maintenance Information (TecRMI)”  firmy TecAlliance GMBH lub innego o podobnych funkcjonalnościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zleceń serwisowych). Oczywiście może się zdarzyć sytuacja, że w trakcie wykonywania przeglądu bądź naprawy zajdzie potrzeba poszerzenia zakresu serwisu (np. przyjedziesz na wymianę klocków hamulcowych i za to zapłacisz wg kosztorysu przed naprawą a w trakcie naprawy okaże się, że ze względu na zużycie i Twoje bezpieczeństwo wymienione powinny zostać również tarcze hamulcowe i przewody – w takim przypadku zostanie wygenerowany kosztorys uzupełniający po opłaceniu którego serwis domówi brakujące części).


 

Czy mogę zapłacić za usługę gotówką?

Nie. Wynika to z procedur, które mają na celu zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi oraz Twojego bezpieczeństwa (np. nieuczciwy mechanik, potencjalne oszustwa w serwisach - naciąganie na dodatkowe czynności serwisowe, obrót używanymi częściami zamiennymi).


 

Czy mogę sam wybrać warsztat do naprawy?

Oczywiście – po konsultacji ze swoim Menadżerem Floty lub Opiekunem z infolinii i weryfikacji dostępności terminów.


 

Czy jest dostępna lista warsztatów do wyboru?

Tak – wystarczy jak zadzwonisz na naszą infolinię pod nr telefonu 22 133 98 98. Twój opiekun po weryfikacji regionu, który Cię interesuje poda Ci wszystkie dostępne serwisy.


 

Czy dostanę gwarancję na naprawy ( i na ile miesięcy)?

Na naprawy (czynności serwisowe oraz podzespoły) dokonywane w serwisach HPC i Partnerskich udzielamy 12-miesięcznej gwarancji.


 

Czy mogę otrzymać samochód zastępczy na czas wykonania naprawy?

Tak, jeżeli posiadasz opcję Assistance24 gdzie taka możliwość jest dostępna (do 3 dni, klasa B). Jeżeli nie posiadasz tego w ramach swojego Pakietu to nadal możesz skorzystać z samochodu zastępczego na specjalnych preferencyjnych warunkach – przewidzianych tylko dla Klientów HPC24. Ponadto w okresie kiedy masz aktywny swój Pakiet Serwisowy możesz nadal dokupywać kolejne składowe – jak na przykład wspomniany Assistance24 lub Opieka Medyczna LuxMed!


 

Czy na infolinii będę miał dedykowanego Opiekuna?

W przypadku kiedy Twój Pakiet obejmuje opiekę Menadżera Floty – tak. Jeżeli nie posiadasz tej opcji to dołożymy wszelkich starań, żeby obsługiwała Cię ta sama osoba. Ale nie martw się – nawet jeżeli trafisz na kogoś innego – nie będziesz musiał opowiadać wszystkiego od początku, wszystkie niezbędne do realizacji zleceń Serwisowych dane są zapisywane w naszym systemie.


 

W jaki sposób identyfikowany jest Klient dzwoniący na infolinię?

W Większości przypadków wystarczy jak podasz Swoje imię i nazwisko nazwę i NIP/REGON lub KRS firmy. Dla Twojego bezpieczeństwa może się zdarzyć, że Opiekun mając wątpliwości poprosi Cię o podanie innych danych (np. PESEL, nr rejestracyjny lub VIN samochodu).


 

Czy muszę wyznaczyć konkretną osobę do kontaktu z infolinią?

W przypadku podmiotów posiadających osobowość prawną (np. spółki) jest to wymagane (np. osoba wskazana w KRS lub posiadająca stosowne pełnomocnictwo). Pozostałych  przypadkach możesz taką osobę wskazać nadając jej odpowiednie pełnomocnictwo.

W innych przypadkach osobą do kontaktu z naszą infolinią zawsze będzie osoba wskazana podczas zakładania konta w HPC24.pl


 

Jeżeli mam już wykupiony konkretny pakiet, to czy mogę go w każdej chwili zmienić lub dokupić inny?

W trakcie obowiązywania umowy nie ma możliwości zmiany Pakietu Serwisowego na inny niż aktywny. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dokupić kolejne składowe do Pakietu który już posiadasz (np. Assistance24, Asysta Prawna, Opieka Medyczna LuxMed i inne)


 

Jeżeli prowadzę Firmę i mam wykupione pakiety dla firmy (na moje firmowe samochody), to czy możliwe jest przygotowanie pakietów indywidualnych dla moich pracowników – po preferencyjnych cenach?

Jak najbardziej tak! Przyjęliśmy zasadę, że Pracodawca może umożliwić swoim Pracownikom kupno i aktywację pakietów wg zasad i stawek, które ma wskazane w swojej własnej umowie z HPC24. W takim przypadku Pakiety mogą stanowić dodatkowe świadczenie motywujące jak na przykład opieka medyczna. Pakiety te mogą być opłacane przez Pracodawcę i/lub samodzielne przez Pracownika.


 

Czy jest możliwość przygotowania pakietu na indywidualne życzenie Klienta?

Oczywiście – prosimy o kontakt z Opiekunem pod numerem 22 133 98 98. Dobierzemy najbardziej optymalne składowe Pakietów do Twoich potrzeb!


 

Czy po zarejestrowaniu się na Portalu będę mieć możliwość podglądu historii zgłoszeń i ich realizacji?

Tak, każdy kto ma konto w portalu HPC24.pl ma możliwość podglądu historii zleceń oraz płatności.


 

W jaki sposób mam złożyć reklamację na wadliwe wykonanie usługi czy błędne naliczenie płatności?

Zgodnie z zapisami z Regulaminu – reklamacja powinna być złożona pisemnie. Może się okazać, że do rozpatrzenia reklamacji niezbędne będą oględziny specjalisty – wtedy umówimy Cię na spotkanie z rzeczoznawcą.


 

Na jakiego rodzaju naprawy będę mógł wykorzystać voucher z Pakietu?

Niektóre pakiety oferowane są z voucherami do wykorzystania w serwisie. Nasi Klienci mogą je wykorzystać do rozliczenia kosztów napraw. W przypadku voucherów może być wymagany warunek osiągnięcia minimalnej kwoty naprawy (np. 300 zł)


 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 22 133 98 98.


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 22 133 98 98.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl